Montag, 26. Juli 2010

Geburtstagskarte für meinen Sohn

Kommende Woche hat mein Sohn Geburtstag, er wird schon 25 Jahre.
Ich möchte mal wissen, wo die Zeit geblieben ist.
Für einen jungen Mann eine Karte zu machen, finde ich immer recht schwer. In diesem Fall habe ich mich für das Bärchen von Motivet entschieden, ich denke, der passt ganz gut.



Challenges:
- Friday Sketchers - Sketch
- Stamp Something: Something flowery
- Create 4 fun: Flower
- Cards for men: 1 image, 2 papers, 3 embellishments
- Just cute Bears: Bears Necessities
- Stamp with fun: Karte für Jungen oder Mann
- Penny's Paper-Crafty: 1 ribbon, 2 papers, 3 embellishments
- OLLCB: Geburtstag


Danke, dass ihr vorbei geschaut habt

Kommentare:

Courtney hat gesagt…

This is super cute! Thanks for playing along with us at Penny's. Good Luck!

~Courtney~
PPCC DT

Julye hat gesagt…

I'm sure your son will love it thanks for joining us at Penny's and good luck.

Jo Davies hat gesagt…

Sweet Card!

Thanks for joining us at Stamp Something this week for our "Something Flowery" Challenge.

Hugs Jo xxxx

Fimola hat gesagt…

eine sehr schöne Karte mit einem wundervollen Motiv.

Liebe Grüße!

Fimola

Beate hat gesagt…

man bist du früh dran, gefällt mir und passt zu Deinem Sohn
lg Beate

Bianca hat gesagt…

Sehr, sehr süß! Er wird sich bestimmt sehr freuen! Liebe Grüße, Bianca

Jackie hat gesagt…

wow you done well combining this with so many different challenges. Fabby card, thank you for joining in the fun over at Pennys. x

megastamper hat gesagt…

wow monika, die karte ist wirklich toll geworden und dein sohnemann wird sich sicherlich freuen.
danke dass du dafür den sketch von den friday sketchers verwendet hast.
liebe grüsse, bea

Wendi hat gesagt…

What an absolutley cute adorable card
Thank you so much for joining us at ooh la la this week
Wendi

Alison hat gesagt…

Ghat a great card! Thanks for joining in our challenge at Cards for Men. Good luck in the draw.
Hugs, Alison x

Sandra hat gesagt…

Beautiful card...such a cute image...thanks for joining us this week at Just Cute Bears...

Take care
San x

jenny hat gesagt…

Gorgeous card!
Thanks for joining us at Just Cute Bears x

Jenny xx

Kerry's Bastelquatsch hat gesagt…

eine sehr schöne karte, das papier und die farbwahl finde ich super und das motiv ist einfach nur putzig

lg kerry

Courtney hat gesagt…

Hi Monika! Could you please go to http://glitterbabesart.blogspot.com/ and pick out the 2 digis that you would like. Then email them to me and I will make sure you get them asap.

Thanks

~Courtney~
PPCC DT

Courtney hat gesagt…

Hi Monika! Could you please go to http://glitterbabesart.blogspot.com/ and pick out the 2 digis that you would like. Then email them to me and I will make sure you get them asap. If you don't do this by August 18th I will have to draw another winner.

Thanks

~Courtney~
PPCC DT