Donnerstag, 14. Juli 2011

Eine Hochzeitskarte ...

... mal ganz ohne Stempel. Geht auch, wie man sieht.
Eine Bekannte fragte mich, ob ich ihr nicht wieder eine Hochzeitskarte machen könnte, klar kann ich. Lange habe ich überlegt, wie ich sie gestalte, aber dann habe ich so eine Art der Karte mal im Netz gefunden und habe sie dann für meine Belange gestaltet.


Challenges:
One stitch at a time: Anything goes
Simon says stamp: Anything goes
Creative Inspirations: No flowers allowed
Stampalot: Anything goes

Danke, dass ihr vorbei geschaut habt

Kommentare:

brenda hat gesagt…

It's so lovely to see you at Stampalot challenge Monika and with such a beautiful creation.

Thank you so much for joining us this month and good luck.

B x

Beate hat gesagt…

die Kartenmitte ist genial genau wie die innere Gesatltung, allerdings ist mir die Karte in der Gesamtansicht zu unruhig
lg Beate

pinky hat gesagt…

Beautiful creation! Thanks for joining us at Sir Stampalot this month.
Pinky

NGCARDS hat gesagt…

This is a fantastic card hun! Thanks for joining in with our theme of No Flowers Allowed over at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

Mona Evy hat gesagt…

This is a fabulous card! Thank you for playing this weeks at Creative Inspirations Wednesday's Challenge!

Julye hat gesagt…

Wow so many layers looks very intricate thanks for sharing with us all here at OSAAT.

Sally H hat gesagt…

A fabulous card! Thanks for joining us at Sir Stampalot this month and good luck.

Marcea hat gesagt…

I am so happy you could join us on Simon Says Stamp Challenge and help us get over 1000 entries!!! Fabulous creation, really love your colours and gorgeous details. Good luck on our double give away!!!

-x-

Francesca hat gesagt…

Fantastic card

thanks for joining us at Sir Stampalot challenge this month and good luck!

Hugs
Francesca