Freitag, 29. April 2011

Geburtstagskarte zum 60. Geburtstag

Eine Kollegin von mir wurde 60 und da habe ich ihr folgende Karte gemacht. Sie hat einen Garten und
werkelt darin rum, so fand ich dieses Motiv mehr als passend.
Mal sehen, was sie dazu sagt.



Challenges:
- Sentimental Sundays: least 3 punches + sentiment
- The crafty pad: Circles
- Top Tip Tuesday: Square
- Tuesday Throwdown: Brads or Eyelets
- Scrap Creations: Flower
- Simon Says Stamp: Anything goes
- The Rubber Cafe: Mom or special lady
- Moving along with the times:  Anything goes
- Cute Card Tuesday: Sketch von Double Dutch
- AiFactory: Anything goes
- Fussy and Fancy: Springtime
- Creative Friday: open
- Double Dutch: Sketch
- Totally Paper Crafts:  Glitter
- Crafty Catz Weekly: Congratulation

Danke, dass ihr vorbei geschaut habt

Kommentare:

Debbie hat gesagt…

Fantastic humorous card, great colouring and layout too. :)
Perfect for our challenge this week at The Crafty Pad - thanks for sharing with us this week. :)

Debbie The Crafty Pad Designs

Curlybear hat gesagt…

OMGosh this is such a fun and fabulous card and coloured so beautifully,and I love the zingy spring colour theme,

Its just perfect for our challenge theme

Thank you so much for joining us at Crafty Catz A Congratulations/ Special Occasion Card Challenge,

Good Luck,
Hugs Bridget Crafty Catz DT :0)x

Dawn hat gesagt…

LOL! Such a funny image! Great card I love it! Perfect for the Circles Challenge over at The Crafty Pad this week!
Good Luck
Hugs
Dawn xxx

Beate hat gesagt…

manchmal fühl ich mich auch so zwischen meinen Blumen ;-)
klasse gemacht
lg Beate

lindyloo hat gesagt…

oh what a super fun image and its coloured so beautiful thank you for joining us at the crafty catz challenge this week and good luck
huggies linda x

Shell Shearer Swinscoe hat gesagt…

Great card, love the image & the colours are great!

Thank you for sharing with us at MAWTT this week, good luck!
Hugs Shell xx

DesignerDiva hat gesagt…

This image is so much fun! You have made a great card. Thanks for joining us at MAWTT for Pami's Anything Goes challenge this week and good luck
Hugs Laurie x

carol hat gesagt…

wonderful card, thanks for sharing your fab creation with us at Craftycatz, x carol

Aunty Sue hat gesagt…

Lovely card and thanks for joining Crafty Catz this week

Maggie's Crafts hat gesagt…

Great creation!

Thank you for joining us at Top Tip Tuesday is SQUARES challenge.:)

Maggie
xx

Vicky hat gesagt…

Fabulous creation sweetie..

thanks for joining us at totally papercrafts...and good luck!

hugs Vicky xx

debby4000 hat gesagt…

Love your adorable fun card.
luv
Debby

Tanja hat gesagt…

Liebe Monika,
die Vorlage für das Glücksschwein ist von Patti's Ratties.
Diese Schnittmuster gibt es wohl nur bei Ebay in den USA :( Da habe ich meine her.
Das ist der shop:
http://stores.ebay.com/Pattis-Ratties
Ich habe aber gehört, dass die Verkäufern mittlerweile nicht mehr nach Deutschland versendet!
Scheinbar gibt es in Deutschland bei www.hood.de
(das ist eine Plattform wie ebay) auch eine Verkäuferin, die die ab und an im Sortiment hat. Ich weiß aber leider keinen Namen, noch habe ich da Erfahrung!
Trotzdem wünsche ich dir viel Glück bei der Suche!
Viele liebe Grüße
Tanja

JanR hat gesagt…

tee hee Your card made me smile. Thanks for playing with us at AiFactory!

JanR- AiF dt

Fuzzy Slippers hat gesagt…

Thanks for playing with us this week at Top Tip Tuesday! :)

Val hat gesagt…

What fun - this really made me smile.
Thanks for playing along at MAWTT with us this week. Please come back again.
Hugs
Valxx

Vanja hat gesagt…

I love your card! Fabulous image.
Thank you for joining us at CCT! :)

Hugs
Vanja

Lauren hat gesagt…

This is adorable! Thanks for joining us at Tuesday Throwdown! We hope to see you again next time!

Lauren

ente535 hat gesagt…

Hihi, tolles Motiv. :-)))
Ich werde doch in einigen Jahren auch 60. Und ich werkele auch viel in meinem Garten. Bekomme ich dann ebenfalls so eine witzige Karte von dir? ;-)

LG von Renate

Made by Mandy hat gesagt…

Lovely card, it had me chuckling :)


Many thanks for joining in with our Anything Goes challenge at AI Factory.

Mandy (DT member for AI Factory Challenge)