Montag, 1. November 2010

DT-Call bei Bearly Mine Designs

Bei Bearly Mine Desings gibt es einen DT-Call, bei dem ich mich gern mit dieser Karte bewerben möchte.
Die Hintergrundpapiere sind schon lange ein Muss für mich und ich setze sie ein, wann immer es passt.
Drückt mir mal bitte die Daumen, dass sie mich nehmen ;-)
Der Schneemann ist ganz schön widerspenstig gewesen, als es hieß, ihn zu fotografieren. Durch den Glitter, den ich da raufgemacht habe, ließ es sich schlecht ablichten ;(





Challenges:
- Top Tip Tuesday: Anything goes
- Taylord Expressions: Sketch
- Papertake Weekly: Sparkly & Bright
- A Spoon full of sugar: Die cutting / punches
- Simon Says: Punch em
- Paper Pretties: Square
- Fussy and Fancy Friday: Winter Wonderland
- One Stop Craft: Anything goes
- Totally Paper Crafts: Bling it on
- Mark's Finest Paper: Holiday Card
- Creative Card Crew: Punch it
- ABC Challenge: G is for Glitter


Kommentare:

Donna hat gesagt…

Lovely card Monika, love how you've added the ribbon to the paper which makes it appear like it's in strips. Thank you for submitting this as your entry for the DT Call.
hugs
Donna xx

Lynn McAuley hat gesagt…

What a fun design with this delightful snowman, Monika!

A fabulous addition to the Friends of Speedy the Cat's holiday card challenge!! Thank you for playing along and sharing your wonderful work with us!

Kerry hat gesagt…

ich drück dir ganz dolle die daumen, ein süßes kärtchen hast du gewerkelt

lg kerry

ML Design Works hat gesagt…

This is beautiful! Wonderful paper and bling! Thank you for joining Fussy and Fancy this week! Lisa

Beate hat gesagt…

eine tolle Karte mit der Du auf jeden Fall Chancen hast, ich drücke Dir die Daumen
lg Beate

redwasher1 hat gesagt…

What a delightful holiday card!!
Thanks for joining us at Speedy's Friends.

Joanne (jojot) hat gesagt…

what a fun little snowman....thanks for playing with Speedy's Friends this week

Vicki Dutcher hat gesagt…

Cute image! Thanks for playing with Speedy's Friends!

Sue hat gesagt…

Hi ya
aww great card, super cute image, lovely papers & design,thank you for joining us at Totally Papercrafts this week, hope to see you next time, sue,x

joey hat gesagt…

Hiya Fabulous card lots of bling! thanks forjoining us at tpc. Joey.x

Jane hat gesagt…

Beautiful card! thanks for joining us at Simon Says Stamp! hugs, Jane xxx

tiggertastic hat gesagt…

what an amazing card.

good luck in the challenges.

Sarah-Louise xx
tiggertastic blog
(CPF - DT), (CCC - DT) & (BMD - DT)