Montag, 25. Oktober 2010

Geburtstagskarte zum 50.

Einer meiner Cousins wird in nächster Zeit 50. Eigentlich schreiben wir uns keine Briefe oder Karten, denn er wohnt in Canada und ist der deutschen Sprache so gut wie gar nicht mächtig. Ich kann mich mit ihm zwar verständigen, wenn ich ihm gegenüberstehe, aber für Briefe reicht mein englisch auch nicht gerade.
Dann aber dann sah ich diesen Stempel und dachte mir, das ist er.
Mein Cousin versteht Spaß und da kommt die Karte hoffentlich gut an.







Challenges:
- Sweet Sketch Wednesday: Sketch
- Everybody Art Challenge: blau - grün - braun
- One Stich At a time: All celebration
- Lexi's Creations: Birthday

Kommentare:

mulberry station hat gesagt…

Monika, I love your guy birthday card! Great DP and fun flowere! Thankfs for joining us!
Nancy SSW-DT

Dawn hat gesagt…

Love this card & thanks for joinign us at OSAAT this week

helli hat gesagt…

Die Karte ist der Hammer...ich liebe diese Art von Motiven...Klasse,
liebe GRüße Sylvia

sweetbloominscraps hat gesagt…

Great birthday card! It brought a smile to my face! Thanks for joining us at SSW!

Kerry hat gesagt…

eine tolle karte und gott sei dank hat dein cousin humor

lg kerry

Genevieve hat gesagt…

Such a fun card! Thanks for joining us this week @ SSW :)

Genevieve.

Beate hat gesagt…

ist eine tolle Karte geworden
lg Beate

Tina46 Kreativblog hat gesagt…

eine tolle geburtstagskarte !danke fürs mitmachen bei eac.
glg tina46

Kathie hat gesagt…

What a great Masculine Birthday card!!! I do love your image, wonderful colours and design papers. Thanks so much for joinning us this week at SSW and good luck.
Kathie SSW

Arlana hat gesagt…

Great birthday card. So fun Thanks for playing along @ ssw!!!

Jacki Randolph hat gesagt…

Fantastic card, that image is too much fun! Thanks so much for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!

Jeannie hat gesagt…

Hehehe....Very fun! Thanks so much for joining us at Sweet Sketch Wednesday, and be sure to come back again.

Peace & Luv,
Jeannie

Val hat gesagt…

Great card, Thanks for joining us at Lexi's Creations this week.
Hugs
Valxx

debby4000 hat gesagt…

Wonderful card, love the fun image.
luv
Debby

Deanne @ Three Trees hat gesagt…

Love this card - the image is fabulous! Thanks so much for playing at Sweet Sketch Wednesday.

Deanne :)

Brenda Brown hat gesagt…

Great card and layout Monika, love the colours and the sentiment button is a lovely touch. Thankyou for entering with us at OSAAT this week. Luv Brenda xxx

Paddington fan hat gesagt…

Love this fun image!! Thanks for joining us at OSAAT this time and also at Lexi's Creations for our birthday challenge. Good luck, love Jacky x

Just A Pac Rat hat gesagt…

Very cute project! Thanks for the blog hop! HAPPY HALLOWEEN!