Mittwoch, 1. Juni 2011

Gastdesigner bei "The stamping bazaar"

Heute darf ich Gastdesigner bei "The stamping bazaar" sein. Ich freue mich tierisch darüber, dass sie mich gefragt haben.
Ich durfte mir einen Digistamp aussuchen und ich habe mich für die kleine Nancy mit Bouquet entschieden. Ist die Kleine nicht süß?
Und das ist nun meine Karte mit der Kleinen geworden.




Challenges:
- Crafty Catz Weekly: Pink and green
- Stamp something: Sentiment
- Sew Many: Circles
- Totally Paper Crafts: Pink and girly
- 2 Sisters: Anything goes
- Die cut dreams: Sketch
- The crazy: Pets
- A Spoon full of sugar: Flower Power
- Creative Craft World: 3 or more Flowers
- Paper crafting Journey: Anything goes
- Babsis Kartenshop: Blumen
- Scrappy Frog: Happy B-Day
- Stamps R Us: Pets

Danke, dass ihr vorbei geschaut habt

Kommentare:

Curlybear hat gesagt…

Wow this is so very pretty, fabulous design and the image is oh so cute and coloured beautifully,

Thank you so much for joining us at Crafty Catz this week, for our Pink & Green Challenge

Good Luck with the challenge,
Hugs Bridget Crafty Catz DT :0)x

Emma and Susan hat gesagt…

Thank you so much Monika for being our Special Guest Designer this week on The Stamping Bazaar....Your work is amazing it is so inspirational. Your colouring of Nancy with Bouquet is gorgeous. We thank you very much for all your hard work!
Love and hugs
Susan and Emma
DT Co-ordinators
The Stamping Bazaar
xxx

carol hat gesagt…

Hello..aaah adorable love your ribbon detail,thanks for playing along with our colour challenge at CRAFTYCATZ this week, come back again soon, x carol

Bastelfeti hat gesagt…

Oh Kleeblättchen, die kleine Igeldame ist ja süß und Dein Kärtchen zauberhaft.

Gruß BAstelfeti

Beate hat gesagt…

Herzlichen Glückwunsch, Deine Karten sind ja auch immer super.
Süßes Motiv
lg Beate

Chocolate Orange hat gesagt…

Aww cute card.
Thanks for sharing with us at Creative Craft World for our, '3 or more flowers' challenge.

Choccy x

Karen hat gesagt…

Lovely and soooo cute too, thanks for joining us at DCD.
xx

Splashbunny hat gesagt…

Lovely card!
Cute little image and really nice what you did with the ribbons all around, it's the perfect frame for this image. Thank you for joining us at Papercrafting Journey!
Zahreenxxx

Tammy L hat gesagt…

Just adorable and great use of ribbon around the image! Thanks for entering our Pets challenge at the Crazy challenge this week.
Tammy

Karen hat gesagt…

Lovely and so cute too, thanks for joinng us sat DCD this week.

xx

Dragonlady hat gesagt…

Hi there

Love your take on the sketch and how you have used the ribbon. Thank you for playing at Die Cut Dreams.

Hugs Ali x