Donnerstag, 10. Februar 2011

Ich will Frühling


... und ich kann nur hoffen, dass meine Karte das auch so rüberbringt.
Es soll wieder etwas kälter werden und das genau dann, wenn ich mich daran gewöhnt habe, dass es wärmer wird. Ich will das nicht mehr, also mache ich Frühlingskarten.



Challenges:

- Dutch Dard Card: Buttons
- Stamp Something: Digi Day
- Sew Many: Anything goes
- Sweet Stampin: Spring flowers
- One Stitch at a time: Do it with digi (Bunny)
- Critter: Critter
- Craft your passion: Anything goes

- Pear Tree: Free for all
- Flourishes: Buttons
- Tuesday Throwdown:  Buttons
- Stampin with the Dragon:Anything goes
- Little Claire's Designs: Anything goes


Kommentare:

tabeafinjas.Blog hat gesagt…

..ich will auch Frühling.....dein Kärtchen ist wiedermal toll geworden...lg Andrea

Ela hat gesagt…

frühling ist guuuut.....sommer noch besser *lol* wenn es klappt das der frühling kommt durch die schöne karte mach bitte weiter mit sommerkarten.

LG Ela

ente535 hat gesagt…

Ein süßes Frühlingskärtchen hast du gewerkelt.
Bin das etwa ich mit einem Blümchen in der Hand? ;-)

LG Renate

Anonym hat gesagt…

Ich will auch Frühling. Die Karte hat schöne Farben und ein süßes Motiv. Der perfekte Auftakt.

HG
Olline

Dawn hat gesagt…

Lovely spring card, great colours. Thanks for joining us at OSAAT

LouDotMac hat gesagt…

A gorgeous card! What a cutie.
I love that button and the ribbon is so vibrant!!

Thanks for joining us over at Pear Tree Designs in our 'Free For All' challenge - good luck.

Lou Mac. xo

sgc hat gesagt…

So cute! Love the critter you chose. Thanks for playing in the Critter Challenge this week.

Crystal hat gesagt…

Great card, love the flower with the little daisies! Thanks for playing along with us at Critter Sketch :)

Tammy Miller hat gesagt…

What a great card! I just love it! Thanks for joining us this week at Critter Sketch Challenge Blog for our Critter Challenge! Good Luck! We Hope to see you again for our next challenge! Thanks Again, Tammy

Michele hat gesagt…

that image is just adorable! Thanks for joining the Critter sketch challenge this week.

Tammy Hershberger hat gesagt…

What a cute card! Thank you for joining us for Timeless Tuesday!