Samstag, 27. November 2010

Kerze bestempelt

Heute habe ich mal den Test gemacht, auf eine Kerze mittels Heißluftfön einen Stempelabdruck zu bringen. Gleich der Test hat funktioniert. Welch Überraschung. Und schnell ging die Kerze auch noch, die war lange nicht so aufwändig wie die Kerzen, die ich sonst mit Serviettentechnik mache. Na da habe ich doch gleich was, was ich verschenken kann.



Challenges:
- Incy Wincy Designs: Blue and white
- Die Cut Dreams: Anything, but a card
- Mami Doodles: Made a handmade / altered gift item
- Pollycraft Monday: Feeling blue
- A Spoon full of Sugar: Anything goes
- Tuesday Tagger: A Decoration
- Fresh Brewed Blog: Winter / Christmas
- Easy Craft Projects: Snow
- Stampin fot the Weekend: Winter
- Simon Says Stamp: Let it snow

Kommentare:

Saskia hat gesagt…

Wow! Beautiful work, you're so creative!! Thanks for joining us at Freshly Brewed Challenges! Good luck!

Greetings, Saskia :)

Deirdre hat gesagt…

Beautiful candle, love it.

Thanks so much for playing along with the Mami Doodles challenge.

Wendy Colledge hat gesagt…

Hi Monika
Beautiful candles and I love the blue colour. Thank You for joining us at Mami Doodles

Lynsey hat gesagt…

Fantastic blue candle! Thanks for joining in the Pollycraft Challenge this week.
Hugs Lynsey x

email: Steph@SimonSaysStamp.com hat gesagt…

Wow!! Cool candle! I like the punch you used too!

Thanks so much for sharing your work with us in the Simon Says Stamp Challenge!!!

-Sarah

Beate hat gesagt…

oh was seh ich da, die Schneeflocken tanzen ... und gleich die passende wunderschöne Schneemannkerze
lg Beate

Sarah A hat gesagt…

Gorgeous candle, love the shade of blue, it is stunning!

Thanks for joining us this week over on Incy Wincy.

Sarah x

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous candle, love the fab image too.
luv
Debby

Mami Doodles hat gesagt…

Beautiful candle! Thanks for taking part in the Mami Doodles challenge.

Christine hat gesagt…

Diese Kerze habe ich auf meinen Geburtstagstisch haben dürfen.
Sie passt super zu meinen Schneemännern drumherum.

Kerry hat gesagt…

eine schöne kerze hast du gewerkelt, jetzt wäre noch interessant, ob das auch mit verschiedenen farben funktioniert

lg kerry