Dienstag, 17. August 2010

Karen Doodles - 2. und letzter Beitrag als Gastdesigner

Heute startet wieder eine neue Herausforderung auf dem niederländischen Challengeblog von Karen Doodles. Ein zweites Mal darf ich als Gastdesigner mit dabei sein. Es hat mir viel Spaß gemacht.

Das Thema dieser Woche lautet: Copycat - Das beinhaltet das Kopieren eines Layouts von einem der Designer vom Challengeblog.
Ich habe mir dieses Kärtchen von Bernadet's Blog ausgesucht und dieses Layout nachgearbeitet.

Ich bin schon gespannt, was euch dazu einfällt.

Die einzige Bedingung wäre, ein Bild von Karen Doodles zu verwenden, ob als Gummistempel oder als Digistamp. Diese könnt ihr, wenn noch nicht vorhanden, hier in ihrem Shop erwerben.

Ich habe mich für meine Weihnachtskarte für den kleinen Bigsby, genau genommen für das BigsbyWreath entschieden.
Diese kleine freche Maus finde ich einfach zu niedlich.



Hier noch einmal die Layout-Vorlage von Bernadet:


Challenges:
- Sir Stampalot Challenge: Bring on the Blink
- Christmas Stampin: 2 or more designer paper
- Crafty Catz Weekly Challenge: Animals
- Creative Card Crew: Sparkle and shine
- A spoon ful of sugar: Christmas in August


Kommentare:

stempelhexe hat gesagt…

Toll geworden und die Maus ist aber auch zu niedlich.

LG
Ulla

Bernadet hat gesagt…

wat heb je er een mooie kaart van gemaakt Monika!!
Heel leuk dat je een kaartje van mij hebt uitgekozen als voorbeeld;)!

brenda hat gesagt…

Hi there

Two super Christmas cards and lovely in the traditional colours.

Thank you for sharing with us at Stampalot Challenge this month and good luck.

B x

helli hat gesagt…

ein total entzückendes Kärtchen, gefällt mir prima,

liebe Grüße Sylvia

Clare *Littlebear* hat gesagt…

Wonderful cards!
Thank you for joining us at Sir Stampalot this month.
Clare x

Fimola hat gesagt…

eine tolle Karte, gefällt mir super gut.

Liebe Grüße!

Fimola

pinky hat gesagt…

Lovely cards and lots of sparkle! Thanks for joining us at Sir Stampalot bling challenge.
Pinky

Sally H hat gesagt…

Beautiful! Thanks for sharing your bling with us at Sir stampalot this month and good luck!

Cherie hat gesagt…

Lots of sparkle and shine perfect, gorgeous card.
Thanks for playing along with Creative Card Crew,
hugs cherie

Linda Coughlin, the funkie junkie hat gesagt…

Two beautiful cards with wonderful images and gorgeous Christmas colors. Wonderful job on the sparkle and shine challenge. So happy you could join in the fun with us this week at Creative Card Corner.

nicolet hat gesagt…

Ein schönes Karte Monica!!
Grusse Nicolet, Karen's Doodles NL

Francesca hat gesagt…

A wonderful card with such a sweet details , thanks for joining us at Sir Stampalot this month and good luck
Hugs
Francesca

Suzanne hat gesagt…

2 fantastic cards. Thanks for joining in at Crafty Catz this week x

anja hat gesagt…

deine karte is toll,
danke da für.
liebe gruss anja

Doodle Queen hat gesagt…

Monika:
I LOVE the card you made with Bigsby Wreath :-) It is sooo cute!
Hugs, Karen

Kerry's Bastelquatsch hat gesagt…

eine tolle karte hast du gewerkelt, sie gefällt mir ausgezeichnet

lg kerry

Denise @ kc242 hat gesagt…

What a lovely cards! Love the colors and embellishments, on both of your cards they go beautifully with your images. Thanks so much for playing along with Creative Card Crew this week!
Denise
CCCDT

Jodi hat gesagt…

A very fun and festive holiday card!! Thanks for joining us at Christmas Stampin' All Year Long!
Hugs
Jodi =)

Maria hat gesagt…

Your card is gorgeous! Love the mix of designer papers! You did a fabulous job with the designer paper challenge! Thank you for playing along with us at Christmas Stampin All Year Long! Hope you'll play along with us again in this week's challenge!

Maria

Caroline hat gesagt…

Gorgeous sparkly card!!! Thanks for joining in with the Creative Card Crew. Caroline x

Joan Ottevanger hat gesagt…

A lovely card you made for The Dutch Karens Doodles Blog Thank you it's beautiful.