Sonntag, 15. August 2010

Blog Hop bei den Cowgirls

Habe ich euch eigentlich schon erzählt, dass ich im Designteam von den Cowgirls bin?
Ich freue mich tierisch darüber.
Ab 29.08.2010 geht es für mich los und noch was anderes, nämlich ein Blog Hop bei den Cowgirls. Genaueres erfahrt ihr hier:


BLOG HOP ANNOUNCEMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CANDY!!!!!!!!!!! IMAGE RELEASE AND SALE!!!!!!!!!!!! CRAFTY RIBBONS SPONSOR!!!!!!!!!!!!!!
PLEASE SEE CURRENT CHALLENGE
BELOW THIS POST!

On August 29th CowGirl Up
will be having a Blog Hop!

We want you all to be there!

We will be having a hop, candy, image release,
a challenge and Crafty Ribbons
as our sponsor as well as Images from CJ!!

Winner will be receiving a FAB stash
of Crafty Ribbons and 4 Images of choice from CJ!

Top 3 will each receive
2 images of choice from CJ!

We will be having an image
release with 25% off sale!

CANDY CANDY CANDY!

AND

If you make a post about our hop and ad our Blog Hop badge to your side bar, then leave a comment on this post, we will be hopping around to check and someone will win a special prize!!!

We want you to take a ride with us here on the ranch!

Mark your crafty calendars!
August 29th!

See Ya'll at the ranch!

HUGS!
CJ & Posse

Also Mädels und Jungen. Vergesst den 29.08.2010 nicht, denn hier gilt es mitzumachen !!!

1 Kommentar:

helli hat gesagt…

Na dann wünsche ich dir viel Spass und viele kreative Ideen...

lg Sylvia